Menu BIP
Projekt edukacyjny „Od badania do działania – zielona pracownia”
Projekt edukacyjny „Od badania do działania – zielona pracownia” został sfinansowany ze środków Gminy Strzelce Opolskie – Referatu Zarządzania i Gospodarowania Odpadami Komunalnymi w Strzelcach Opolskich w kwocie 12 340,00 zł.
Celem projektu było utworzenie na podwórku szkolnym „zielonej pracowni” - ogródka dydaktycznego i poszerzenie zakresu wiadomości i umiejętności uczniów o środowisku przyrodniczym poprzez udział w zajęciach w ogródku szkolnym, oraz rozwijanie zachowań proekologicznych.
W ramach projektu zakupiono:
Autor: Maria Sklebic
Celem projektu było utworzenie na podwórku szkolnym „zielonej pracowni” - ogródka dydaktycznego i poszerzenie zakresu wiadomości i umiejętności uczniów o środowisku przyrodniczym poprzez udział w zajęciach w ogródku szkolnym, oraz rozwijanie zachowań proekologicznych.
W ramach projektu zakupiono:
- zestawy stołów i ław ogrodowych do prowadzenia zajęć w „zielonej pracowni”,
- narzędzia ogrodnicze, glebę, pojemnik na wodę deszczowa, sadzonki, ogrodzenie ogródka,
- pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć w „zielonej pracowni”- lupy, pojemniki z lupami do obserwacji owadów i organizmów glebowych, mikroskop,
- laptop i program multimedialny,
- nagrody dla uczestników szkolnego konkursu plastycznego i fotograficznego,
- odbyła się wycieczka z projektem edukacyjnym na składowisko odpadów komunalnych w Szymiszowie. Rezultaty projektu:
- na placu szkolnym powstała „zielona pracownia” – ogródek do prowadzenia zajęć szkolnych i pozalekcyjnych, akcji, happeningów promujących zasady zrównoważonego rozwoju w środowisku lokalnym,
- zapoznano uczniów z zasadami pielęgnacji roślin i postępowania z odpadami biodegradowalnymi,
- podniesiono świadomość ekologiczną uczniów poprzez udział w konkursach i wycieczce na składowisko odpadów komunalnych do Szymiszowa, że istnieje ścisła zależność między działaniem a środowiskiem i zdrowiem człowieka,
- kształtowano i podniesiono świadomość ekologiczną uczniów,
- podniesiono kompetencje kluczowe uczniów poprzez stosowanie w procesie nauczania programów interaktywnych.
Autor: Maria Sklebic
Rejestr zmian podstrony
Informację wprowadził(a): Agnieszka Sobczyk (2021-03-15 14:35:37)
Informację zmodyfikował(a): Renata Druszcz (2021-03-27 18:19:43)
Liczba odwiedzin: 580
Informację wprowadził(a): Agnieszka Sobczyk (2021-03-15 14:35:37)
Informację zmodyfikował(a): Renata Druszcz (2021-03-27 18:19:43)
Liczba odwiedzin: 580
Banery dolne
Galeria zdjęć
Nasza galeria